45 jaar Oerol

In het kersverse publiekscentrum de Tonnenloods in West is deze week de expositie 45 Jaar Oerol gelanceerd. Eén van de mooie onderdelen van de expositie zijn de tekeningen die Emma Ringelding heeft gemaakt op basis van herinneringen van Oerolbezoekers. De Dagkrant licht een tipje (twee zelfs) van de sluier op:

45 jaar Oerol is onderdeel van de Oerol x Tonnenloods take-over. Met één ticket kan je diverse film- en multimedia projecten bezoeken. Om een ticket te kopen klik hier! Daarnaast zijn er, indien beschikbaar, tickets aan de deur te koop. De expositie loopt tot en met september 2026.